El repartiment de correu en les bústies pluridomiciliàries del disseminat comença en uns dies

El servei de Correus començarà a deixar els enviaments en les bústies pluridomiciliàries instal·lades en punts del disseminat en els pròxims dies. Així es va anunciar ahir en la reunió de barri del Montgó, a la qual van assistir l’alcalde, Vicent Grimalt, el regidor del barri, Raúl García de la Reina, el cap de Correus del sector de la província d’Alacant, Sebastián Nieto, la regidora de Territori i Qualitat Urbana, Maria Josep Ripoll, i el cap de Correus de la unitat de Dénia, José Argudo, a més d’una trentena de veïns.

Els responsables de Correus van explicar la nova política d’empresa que comporta eliminar el servei de repartiment porta a porta en el disseminat, tot i que van remarcar que, en el cas de notificacions i paqueteria, sí que es mantindrà el repartiment en domicili. Així mateix, van indicar que les cartes que encara no s’han arreplegat a l’oficina i són de propietaris d’una bústia, es deixaran en les noves bústies.

Per últim, els representants de Correus van agrair la col·laboració de l’Ajuntament de Dénia per a ajudar al veïnat a organitzar-se i aconseguir les bateries de bústies.

En total s’han instal·lat 1.092 bústies, repartides en dos punts de Deveses I i Deveses II, 5 punts de les Marines i 9 punts de la zona Rotes Montgó, de les quals se n’han adquirit 959. Actualment, s’està tramitant la concessió de les bústies que han quedat lliures a peticionaris que no havien pagat en termini però que han reiterat que volen adquirir-ne una.

D’altra banda, les persones que no tinguen encara bústia poden agrupar-se i posar-se d’acord amb altres veïns i, en coordinació amb Correus i l’ajuntament, col·locar noves bateries o bé esperar una nova convocatòria de l’ajuntament per a sol·licitar-la.