Visita al col·legi Pou de la Muntanya després de les obres de reforma del centre

L’alcalde, Vicent Grimalt, la regidora d’Educació, Melani Ivars, i altres regidors de l’equip de govern,  acompanyats pel director del col·legi, Sergi Mallol, han visitat les instal·lacions del Pou de la Muntanya, una vegada concloses les obres de reforma del centre que van començar el setembre passat.

Els treballs han consistit en el canvi de finestres, la col·locació d’un nou paviment, l’alicatat i pintura de corredors, el menjador, aules i oficines, així com la reforma d’algunes de les aules. El cost de l’actuació ha ascendit a 592.000 euros, finançats dins del Pla Edificant de la Generalitat Valenciana.

Durant els quatre mesos que han durat els treballs, els 300 escolars d’educació primària del Pou han estat fent classe en l’antiga seu de l’Escola Oficial d’Idiomes, a l’avinguda de Joan Fuster. Després de les vacances de Nadal, l’alumnat ha représ les classes al seu centre amb normalitat.