L'empresa Texlimca de recollida selectiva de roba i calçat usats dona a l’Ajuntament de Dénia 5.675 euros per a finalitats socials

El donatiu es destinarà a les entitats que integren la Mesa Solidària

El representant de l'empresa Texlimca de recollida selectiva de roba i calçat usats, Juan Carlos Aranda, ha entregat a l'alcalde, Vicent Grimalt, en presència de les regidores de Benestar Social, Cristina Morera i de Transició Ecològica, Maite Pérez Conejero, el donatiu que realitza l'empresa anualment a l’Ajuntament de Dénia perquè el destine a finalitats socials.

La donació corresponent a l'any 2019 ascendeix a 5.675,36 euros i es repartirà, a parts iguals, entre les entitats que integren la Mesa Solidària –Creu Roja Dénia, Càritas Interparroquial, Extiende tu mano i l'Exèrcit de Salvació-.

Segons informa l'empresa, en 2019 es van recollir en els 22 contenidors Wippy instal·lats a Dénia, la Xara i Jesús Pobre un total de 70.942 quilograms nets de roba i calçat usats, un 6% més que l'any anterior.

Els punts de la ciutat que han registrat un major depòsit de roba i calçat usats en els contenidors Wippy blaus són el camí de Sant Joan, l'encreuament de Carlos Sentí amb l'avinguda del Marquesat, la ronda de les Muralles, el carrer de Diana i l'avinguda de Miguel Hernández.

Des de Texlimca es recorda que, per a facilitar la recollida i obtindre un millor aprofitament, la roba, calçat i complements han d'introduir-se en els contenidors identificats amb el símbol Wippy en bosses tancades, que seran degudament separades en planta i que s'envien a un gestor per al seu reciclatge.