Serveis Socials ofereix un servei telefònic de suport psicològic a la ciutadania

El departament de Serveis Socials de l'Ajuntament de Dénia posa en marxa, a partir del dilluns 30 de març, un servei telefònic de suport psicològic a la ciutadana “per a ajudar els veïns i veïnes de Dénia a travessar aquests moments complicats que poden generar angoixa, estrés i preocupació entre la població”, assenyala la regidora de l'àrea, Cristina Morera.

El servei “Telèfon amic” estarà atés per professionals del departament i s'oferirà de dilluns a divendres, en horari de 9 a 14 hores.

S'han habilitat dues línies, una per a tractar temes relacionats amb l'àmbit familiar (número de telèfon 618 936 332) i una altra per a parlar amb persones majors de 30 anys (número 620 636 908).

La regidora de Serveis Socials espera que la iniciativa “ajude a pal·liar la inquietud, les pors i les sensacions negatives que moltes persones senten davant una situació com la que estem vivint“i recorda que “el servei “Telèfon amic” no substitueix, ni ho pretén, a uns altres que puguen oferir els professionals de la salut, ni és tampoc un servei d'informació municipal ni d'atenció d'emergències”.

D'altra banda, l'Ajuntament de Dénia posa a la disposició dels joves menors de 30 anys el servei Consulta Jove, que continua actiu durant l'alerta sanitària atés per la psicòloga Mayte Ahuir. El telèfon de contacte és el 638 540 773.