Joventut Dénia ofereix cursos en línia dels programes Llunàtics i Dinàmics per a l'estiu

La matrícula està oberta fins al 10 de juny

La Regidoria de Joventut ha tret una oferta de cursos en línia que s'impartiran del 15 de juny al 13 d'agost, amb una programació per a participants de 4 a 16 anys i una altra per a usuaris majors de 16 anys.

Per a l'alumnat de 4 a 16 anys, s'ofereixen classes de circ a casa; dansa clàssica nivell mini i nivell medium; ball urbà; manualitats; pintura; reforç escolar de 1r a 6é de primària; anglés medium i junior; street dance medium; còmic i il·lustració i hip hop junior.

Pel que fa als cursos programats per als majors de 16 anys, es pot triar entre dihuit opcions: anglés; bachata i salsa; ball llatí; excel i powerpoint; flamenc; fotografia; gimnàstica divertida; guitarra i solfeig; ioga; llengua de signes; patchwork; pilates; pintura; sevillanes; taitxí; tonificació; txikung i zumba.

En ambdues ofertes es requerirà un mínim de 8 persones matriculades per a impartir cada taller. Per a obtenir més informació sobre estos cursos i la matriculació, cal enviar un correu electrònic a l'adreça oficllunatics@hotmail o telefonar al 96 642 37 00.

Una altra activitat formativa que Joventut posarà en marxa en breu és un curs d'anglés intensiu de preparació al nivell B1 dirigit a joves i amb inscripció gratuïta.

Quant als "Dissabtes joves" caldrà esperar a entrar en la fase 3 de la desescalada per poder gaudir de les propostes d'oci que ofereix el programa.

Per últim, l'equip de Joventut Dénia, que encapçala la regidora Melani Ivars, està treballant en una programació d'activitats presencials per als mesos de juliol i agost, adaptades a les condicions de la nova normalitat, que s'anunciarà més endavant.

Torna l'atenció presencial al públic

Encetada la fase 2 de desescalada, les oficines de Joventut (ronda de les Muralles, 42) reobrin les portes des d'esta setmana per a atendre presencialment els usuaris amb cita prèvia. Esta es pot demanar a través de la Seu electrònica que s'hi troba a la web de l'Ajuntament de Dénia (www.denia.es). L'horari d'atenció és de 9 a 14 hores, de dilluns a divendres.

Altres notícies