La platja accessible de Punta del Raset comença a funcionar l'1 de juliol

El muntatge de la platja accessible a la Punta del Raset ha començat esta setmana. El servei estarà disponible per a les persones usuàries a partir de l'1 de juliol i fins a finals d'agost.

Enguany, a causa de la crisi sanitària provocada per la COVID-19, les condicions de prestació del servei canvien respecte d'anys anteriors. En primer lloc, el bany no estarà assistit per personal de Creu Roja Dénia. Les persones que vulguen fer-hi ús del material -cadires i crosses amfíbies- han d'agafar cita prèvia telefonant a Creu Roja i han d'acudir al bany acompanyades per dos persones que els ajuden.

Es posarà gel desinfectant a disposició de les persones usuàries i, en finalitzar cada torn de bany, el material emprat serà netejat i desinfectat per voluntariat de la Creu Roja Dénia.

La platja accessible de Punta del Raset comença a funcionar l'1 de juliol