El mercadet dels dilluns de Torrecremada torna el 8 de juny

El mercadet que se celebra a l'esplanada de Torrecremada torna a obrir al públic dilluns que ve, dia 8 de juny, després de la parada obligatòria durant l'estat d'alarma provocat pel coronavirus. L'horari d'obertura és de 8 a 14 hores.   A causa de les restriccions recollides en el pla de desescalada per a la fase 2, només s'hi instal·laran el 50% de les parades habituals i s'hi alternaran setmanalment perquè tots els venedors puguen vindre a Dénia cada 15 dies.   A més, s'hi adoptaran mesures de seguretat com l'obligatorietat de portar mascareta, tant els venedors com els compradors, i de mantindre el mínim de 2 metres de distància interpersonal en tot moment. També estarà prohibit tocar el gènere.   A més, en l'entrada al mercadet, que es farà per la zona dels jutjats, hi haurà gel desinfectant per al públic. El moviment pel recinte haurà de fer-se, per raons de seguretat, seguint l'itinerari marcat.
El mercadet dels dilluns de Torrecremada torna el 8 de juny