L'Ajuntament de Dénia convoca un procés selectiu per a la contractació temporal de personal en l'àrea de Territori i Qualitat Urbana

La Junta de Govern Local ha aprovat les bases específiques i la convocatòria del procés de selecció per a constituir una borsa de treball temporal per a l'àrea de Territori i Qualitat Urbana. La convocatòria inclou la contractació de 2 arquitectes superiors, 2 arquitectes tècnics, un tècnic mitjà d'Administració General i un auxiliar administratiu.

Aquest augment de la plantilla de l'àrea de manera interina per a millorar la gestió d'expedients i poder agilitar assumptes la tramitació dels quals ha quedat postergada i, alhora, tramitar amb normalitat els nous expedients que es generen, està contemplat en el Pla de millora d'ordenació i gestió de personal de l'Ajuntament de Dénia aprovat en ple el 5 de febrer d'enguany i compta amb la corresponent consignació pressupostària.

La presentació d'instàncies es realitzarà en els deu dies hàbils següents a la publicació de l'anunci en el Butlletí Oficial de la Província.

Activitat durant el confinament

El departament de Territori i Qualitat Urbana ha mantingut la seua activitat de manera telemàtica durant l'estat d'alarma que es va decretar el 14 de març. Des d'aquesta data i fins al 15 de maig, s'han tramitat un total de 811 expedients, dels quals, 137 han sigut d'obra major. Aquest total inclou també les 22 llicències concedides i 114 expedients que presentaven deficiències.

En el registre d'entrada i eixida del departament s'han cursat durant aqueixos dos mesos 720 eixides, el 50% del total de registre d'eixida de l'ajuntament, i 557 entrades, la qual cosa correspon a un 38% del total registrat a l'ajuntament en aqueix període.

Respecte a l'atenció al públic, s'han atés 653 consultes formulades tant per correu electrònic com per telèfon.

La regidora de Territori, Maria Josep Ripoll, ha remarcat "l'esforç i bona faena" que ha realitzat la plantilla del departament durant el confinament i ha indicat que "el teletreball i la supressió de l'atenció presencial als quals ens ha obligat aquesta crisi sanitària provocada per la COVID-19 han permés als tècnics del departament disposar de més temps per a realitzar informes i agilitar els expedients". Ara, amb la tornada progressiva a la nova normalitat, la contractació de personal temporal aprovada la setmana passada "ens ajudarà a augmentar aqueixa agilitat en la tramitació que ja s'ha començat a notar en aquest període de teletreball".