L’ajuntament adjudica el servei de recollida d’animals a l’Associació Protectora d’Animals de Dénia APAD

La Junta de Govern celebrada este migdia ha acordat adjudicar a l’Associació Protectora d’Animals de Dénia (APAD) el contracte del servei de recollida, transport, manteniment, eliminació de cadàvers i gestió de les adopcions d’animals de companyia abandonats o errants a través del Centre Integral d’Atenció Animal (CIAA) per ser l’entitat que major puntuació ha obtingut en el procediment obert de licitació.
El contracte tindrà una durada de 4 anys, prorrogables a un any més, i s’ha adjudicat per la quantitat de 285.924,12 euros sense IVA.

El regidor de Governació, Javier Scotto, ha recordat que les característiques del contracte que l’ajuntament ha tret a licitació i ara s’ha adjudicat a APAD és tota una declaració d’intencions per part de l’ajuntament, ja que, "per primera vegada, Dénia passarà de tindre una gossera a disposar d’un centre integral d’atenció als animals on, molt important, s’implantarà el “sacrifici zero”.