Premis del concurs de contes i relats curts per a persones majors

Els premis de la primera edició del concurs de contes i relats curts per a persones majors de 60 anys que organitza la Regidoria de Polítiques del Major es van entregar ahir a la vesprada a l'auditori del Centre Social, amb aforament restringit, només van assistir dos familiars de cada premiat, i totes les mesures de seguretat que marquen les autoritats sanitàries.

Per decisió de l'organització, i encara que les bases del concurs estableixen tres guardons, han sigut premiades les quatre persones participants en el certamen, “quatre persones valentes que, en aquest temps de COVID, van decidir presentar-se al concurs i mereixen aquest reconeixement”, en paraules de la regidora de Polítiques  del Major, Elisabet Cardona.

Cardona va ser l'encarregada d'entregar els premis en companyia de l'alcalde de Dénia, Vicent Grimalt, i Antonio Soler, responsable de Recursos Humans de Carrefour Dénia, establiment patrocinador del concurs juntament amb Ràdio Dénia Ser.

Per unanimitat de les integrants del jurat –Verónica Mengual, periodista i escriptora; Amparo Casado, catedràtica de Filologia Hispànica i Mar Reus, tècnica del departament de Normalització Lingüística de l’Ajuntament de Dénia- els premis d'aquest 1r concurs de contes i relats curts per a persones majors són:

1r premi: Jim Shanks, pel relat La lente de contacto.

2n premi: Enrique Agulles Marí, per Joanet el picapedrer.

3r premi: Araceli López Peralta, per La abuela Margarita.

4t premi: Amparo Ribot Castellà, pel seu relat Marietta conoce a los caracoles.

Les Aules de la Tercera Edat de Dénia publiquen hui en el seu perfil de Facebook @Aules3Edat  La lente de contacto, obra guanyadora del concurs.

Premis del concurs de contes i relats curts per a persones majors