Joventut, en marxa de nou!

Es reprenen les activitats presencials i tornen les classes a Llunàtics i Dinàmics

La Regidoria de Joventut de Dénia torna de nou a l’activitat presencial després d’un període en què sols han pogut fer activitats en línia a través de les seues xarxes socials a causa de la pandèmia.

Seguint les noves mesures de seguretat en vigor des del 15 de març, i aplicant el que marca la normativa sanitària –control de temperatura, gel hidroalcohòlic, aforaments limitats-, aquesta setmana s’han représ les activitats.

Els cursos dels programes Llunàtics i Dinàmics reprenen les classes a partir del dissabte 20 de març en els edificis de Joventut i d’Artístics. Fins al 31 d’este mes es farà la recuperació de classes que no es van poder impartir a finals del primer trimestre del curs. A partir d’abril, s’iniciarà el 2n trimestre d’aquests cursos (ioga, pilates, pintura, ceràmica, aikido...).

Esta setmana ha tornat també l’activitat de psicomotricitat per a bebés i xiquets i xiquetes de 3 a 6 anys que la Regidoria d’Esports ofereix en les dependències de Joventut de la ronda de les Muralles.

L’Escola de Teatre municipal va començar les classes presencials dilluns passat, en horari de vesprada, com de costum. Els dissabtes de matí es dedicaran a fer cursets monogràfics i màster class.

I la sala d’exposicions Joves Art obri de nou les portes amb una proposta molt interessant: l’exposició “Dones en la República fent Història”, que s’inaugura el 22 de març, a les 19 hores.

A través de panells fotogràfics i documentació es mostren diferents àmbits socials en els quals van sobreeixir diferents dones durant la República espanyola. Hi trobarem artistes, periodistes, científiques, esportistes, mestres, guerrilleres, escriptores o polítiques, tenint oportunitat d’acostar-nos a les seues vides i coneixent una trajectòria que, en alguns casos, ha estat oblidada.

L’exposició ha estat facilitada pel col·lectiu Dones de Xirivella en Acció i es podrà visitar fins al 9 d’abril, de dilluns a divendres, en horari de 9 a 13 hores i de 16 a 21 hores.

Recordem que es pot sol·licitar informació sobre les activitats que organitza Joventut o demanar cita prèvia per a rebre atenció presencial en les oficines telefonant al 96 642 37 00.

Joventut, en marxa de nou!

Altres notícies