Primers resultats del Pla de millora del departament d'Urbanisme

Entre gener i abril s'hi han tramitat 152 expedients d'obra major i s'hi han atorgat 22 llicències.

La regidora de Territori va aprofitar ahir la reunió amb el CEDMA per a posar al dia els seus representants sobre els primers resultats del pla de millora del departament d'Urbanisme, que es va començar a implementar el passat desembre amb la incorporació del personal de reforç: dos arquitectes superiors, dos arquitectes tècnics, un tècnic mitjà d’administració general i un auxiliar.

Des de la incorporació dels nous sis treballadors, "els primers resultats ja s'hi noten", segons ha destacat M. Josep Ripoll:

• Entre gener i març de 2021 s'hi han presentat 42 noves llicències d'obra major, de les quals ja se n'han revisat 20.
  • La revisió preliminar de documentació es comunica a la persona interessada en un termini de 15 dies. La revisió de fons, en 70 dies. Un dels objectius fixats en el pla de millora que ja s'està complint.
  • Entre els mesos de gener i abril s'hi han tramitat 152 expedients d'obra major i s'hi han atorgat 22 llicències.
  • Pel que fa a les cites amb el personal tècnic, s'hi assignen entre 7 i 15 dies després de la sol·licitud; "una agilització molt considerable del departament, ja que s'hi estava tardant uns 3 mesos per l'acumulació de cites".
Primers resultats del Pla de millora del departament d'Urbanisme