Ja es pot demanar cita prèvia amb el personal tècnic d'Urbanisme a través de la Seu Electrònica

Hui dilluns, 7 de juny, s'ha activat en el sistema d'agenda de la Seu Electrònica de l'Ajuntament de Dénia (oac.denia.es) la possibilitat de sol·licitar-hi CITA PRÈVIA amb el personal tècnic del departament d'Urbanisme.

La ciutadania que no tinga accés a mitjans telemàtics pot seguir demanant cita prèvia per telèfon: en els números d'Urbanisme 966 424 143 o 965 780 100 (extensió 2033); o de l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania, 966 467 009.

També es pot fer ús de correu electrònic: urbanisme@ayto-denia.es

Les cites amb els tècnics i tècniques municipals són telefòniques, llevat que la persona interessada hi indique expressament, en l'apartat corresponent, que sol·licita ser atesa presencialment.

L'apartat cita prèvia a Urbanisme de la Seu Electrònica

Perquè el sol·licitant hi puga ser atès de manera efectiva, haurà d'omplir els camps d'informació que apareixeran a la web: motiu de la cita, número d'expedient (si el coneix), adreça i referència cadastral (en cas de sol·licitar informació sobre una parcel·la o immoble amb ubicació determinada).

Per a saber amb quin tècnic ha de sol·licitar-se la cita, segons la matèria sobre la qual es vol fer la consulta (llicències d'obra major o menor, certificats d'habitatges turístics, ocupacions d'habitatges, etc.), aquesta informació apareix a la Seu Electrònica com a dades addicionals a la categoria tècnica seleccionada (informació també disponible al web www.denia.es, en Serveis > Urbanisme > Control Urbanístic i Planejament, Gestió i Infraestructures).

En confirmar-hi la cita, s'envia un SMS al telèfon mòbil de sol·licitant.

Altres notícies