Noves jornades de patrimoni urbà dedicades a "L’estètica del temps de la pansa"

Una nova iniciativa inclosa al programa PART-HER de la 'Xarxa europea per a una valorització participativa i ciutadana del patrimoni cultural'

Durant aquesta setmana, els dies 16 i 17 de juny  i dissabte, 19 de juny, es desenvoluparà el programa de les jornades de patrimoni urbà L’estètica del temps de la pansa, incloses a les accions del programa europeu PART-HER de valorització del patrimoni cultural a través de la participació ciutadana.

La primera de les cites, dimecres, recorrerà les cases d’aire victorià de finals del segle XIX de la mà de l'arqueòleg municipal Josep A. Gisbert. La xerrada tindrà lloc a les 19 h, a la Biblioteca de Dénia.

Dijous, a la mateixa hora i en el mateix lloc, l'arquitecte Xavier Laumain, del Centro de Investigación y Difusión de la Cerámica Nolla, hi parlarà sobre Los mosaicos Nolla. Del gres al hidráulico.

I l'última activitat tindrà lloc dissabte, a les 11 h, amb la fàbrica del Portland com a protagonista, mostra d'arquitectura i arqueologia industrial. La conferència a l’aire lliure serà a càrrec de l'expert Carles Domènech.

Per a complementar cada activitat del cicle amb els objectius del programa PART-HER, cada xerrada estarà seguida d'una taula rodona sobre el patrimoni material i immaterial, moderada per Joan Enric Gil, de l'Oficina de la Innovació i la Creativitat.

Per a totes les cites del programa cal inscripció prèvia telefonant al 96 642 02 60 (de dimarts a dissabte, de 10.30 a 13 i de 16 a 19 h).

Noves jornades de patrimoni urbà dedicades a "L’estètica del temps de la pansa"

Altres notícies