Torna el programa d'oci “Con los pies en la arena” per a persones amb diversitat funcional

El servei, de l'associació AMADEM i l'ajuntament, s'amplia aquest estiu amb un tècnic d'activitats socioculturals

El programa Con los pies en la arena ja està en marxa, des de dilluns i fins al 27 d'agost, a la platja accessible de la Punta del Raset. Un estiu més, l'Ajuntament de Dénia i l'associació Amadem han posat en funcionament aquesta alternativa d'oci per a persones amb diversitat funcional: una àrea recreativa a peu de platja, que a més busca proporcionar un respir a les famílies.

Aquest any, a més, fruit de la col·laboració de la Fundación AXA i Creu Roja, el servei s'amplia amb un TASOC, tècnic d'activitats socioculturals. Així mateix, es mantenen reforçades totes les mesures de seguretat i prevenció de la COVID introduïdes l'estiu passat: ampliació de l'espai amb dos carpes, quatre taules d'activitats i protocol sanitari.

El programa, amb més d'una dècada de trajectòria, inclou activitats diverses com manualitats, passejades per l'arena, banys a la mar o exercici físic, i es desenvolupa de dilluns a divendres, entre les 9 i les 14 h.

El nombre d'usuaris diari és de 20 persones i es necessària la inscripció prèvia al programa: enviant un correu a carpa.amadem@gmail.com o telefonant al número 622 532 804.