Nous treballs de millora al Bosc de Diana

Aquesta setmana han començat els treballs de condicionament de l'accés principal i la zona que limita amb el camí dels Lladres del Bosc de Diana. Una actuació que té com a objectiu deixar enllestida per a l'ús públic aquesta àrea del parc després de les obres de construcció de la senda peatonal de 363 metres lineals que recorre la zona 1 del parc públic.

Les tasques de condicionament de l'accés principal, pel camí de Sant Joan, han consistit en la neteja de runes, l'anivellament de la superfície de l'entrada amb aportacions de terra i el remat de la vorada (bordillo) que hi delimita el camí. Actuacions valorades en 7.000 €.

Al costat contrari, enfrontat amb el camí dels Lladres, també s'estan retirant les restes d'obra i condicionant la superfície, treballs pressupostats en 8.000 €.

L'horari actual d'obertura del Bosc de Diana és de 8 a 15 hores, coincidint amb l'horari d'atenció del Centre d'Interpretació del Montgó, que té la seu al parc.

Nous treballs de millora al Bosc de Diana