Torna el programa de rutes 'Temps de Pansa' del 5 al 25 de setembre

L’Ajuntament de Dénia reprèn el programa de rutes “Temps de Pansa”, que es desenvoluparà del 5 al 25 de setembre. Aquesta nova edició es centra a la ciutat. El Museu Etnològic vol apropar a la ciutadania vuit indrets de Dénia relacionats amb l'època del conreu i comercialització de la pansa.

Front a la ruralia, on es duia a terme part del procés productiu, des de la ciutat, on es seleccionava i empaquetava, era comercialitzada arreu del món.

Un repàs pel retorn del moscatell al castell, les empremtes de la pansa a la fortalesa, els magatzems i serradores, el llegat fotogràfic d’Emilio Oliver Morand al Museu de la Mar i de José Marsal Caballero al Museu Etnològic ens aproparan a un dels períodes més esplendorosos de la ciutat.

Per a assistir a les activitats del programa cal inscripció prèvia: 966 420 260 (de dimarts a dissabte, de 10.30 a 13 i de 16 a 19 h).

• Diumenge 5 / 10.30 a 12.30 h

"Moscatell i pansa al castell de Dénia"
A càrrec de Josep Marqués
Castell