Les obres de renovació del paviment del Mercat de Dénia s'iniciaran el 18 d'octubre

Les regidores de Mercats, Sandra Gertrúdix, i Territori, M. Josep Ripoll, es van reunir dimarts amb els venedors i venedores del Mercat Municipal de Dénia per a informar-los de tots els detalls de les obres de renovació del paviment.

L'inici de les actuacions està previst per al 18 d'octubre. Durant tres setmanes s'hi treballarà en la primera fase del projecte, acotat en la part del mercat compresa entre el carrer de Carlos Sentí i la placeta interior on estan els bars. Durant eixe període romandran tancades les parades d'eixa zona i dos dels locals d'hostaleria.

La zona en obres s'aïllarà de la resta de la instal·lació, que continuarà oberta al públic, amb un mur de pladur.

El 8 de novembre s'escometrà la segona fase del projecte: s'hi reobrirà la part ja reformada i es tancarà l'altra: els altres dos bars i les parades fins al carrer del Mercat (pescateria).

L'empresa adjudicatària de les obres és Creación de Proyectos Canovan, S.L. i el pressupost de l'obra ascendeix a 69.105 €.

El paviment actual s'hi va col·locar en la dècada de 1980, antiguitat que justifica el nou projecte per a modernitzar les instal·lacions i també adaptar-les a les condicions higièniques i sanitàries.