Les ajudes per a l'escolarització de xiquets i xiquetes de 0 a 3 anys s'incrementen fins als 260 € per sol·licitant

Dimecres 15 s'obri el termini per a demanar-les

Del 15 al 28 de setembre (ambdós dies inclosos) estarà obert el termini de presentació de sol·licituds de les ajudes municipals per a l'escolarització de xiquets i xiquetes de 0 a 3 anys a les escoles infantils autoritzades per l'administració educativa a Dénia, la Xara i Jesús Pobre. Enguany, la quantitat total pressupostada s'ha augmentat de 50.000 a 70.000 €, un increment que permetrà que cada persona beneficiària reba un pagament únic de 260 €, 100 € més que en 2020.

Les bases de les ajudes ja es poden consultar a la Seu Electrònica de l'Ajuntament de Dénia: https://oac.denia.es/va/tramits/tramit.aspx?id=140

Les sol·licituds s'han de presentar de manera telemàtica, també a través de la Seu Electrònica. Per a registrar-les presencialment cal demanar cita prèvia a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (telefonant al 96 646 70 34 o per la Seu Electrònica).

L'objectiu d'aquestes ajudes és afavorir la conciliació de la vida laboral i familiar. "Tenint en compte els mesos de pandèmia i la crisi general que se n'ha derivat, enguany calia incrementar aquesta ajuda i contribuir a la recuperació de les economies familiars", ha destacat la regidora de Benestar Social, Melani Ivars. A més de fomentar, ha afegit, "una etapa educativa tan important per als nostres menuts".