Torna la Fira de Tots Sants a Dénia

Del 22 d'octubre al 7 de novembre, a l'esplanada de Torrecremada  Per als més menuts, quatre 'dies del xiquet', repartiment de tiquets a les escoles i es reedita el dia especial per a persones amb Trastorn de l'Espectre Autista

Després de la pausa obligada en 2020 per la crisi sanitària, enguany torna a l'esplanada de Torrecremada la Fira de Tots Sants, del 22 d'octubre al 7 de novembre. Durant les dos setmanes de fira s'hi alternaran quatre 'dies del xiquet' amb un preu reduït de les atraccions (entre 2 i 2,5 €): les vesprades dels dies 22 i 27 d'octubre i 3 i 7 de novembre.

A més, per a garantir que cap xiquet o xiqueta de Dénia, la Xara i Jesús Pobre es quede sense fira, després d'un període especialment complicat, l'ajuntament repartirà entre els escolars un total de 5.300 tiquets (un per xiquet o xiqueta).

El dimecres 27 d'octubre es dedicarà també a celebrar una vesprada de fira especial atenent a les necessitats de les persones amb Trastorn de l'Espectre Autista (TEA): les atraccions funcionaran sense música i les que la necessiten, per les seues caracterìstiques, n'abaixaran notablement el volum.

El preu de les atraccions, la resta de dies, oscil·larà entre els 3 i els 3,5 €.

Torna la Fira de Tots Sants a Dénia

Altres notícies