Cultura programa actuacions musicals i cinema al parc de les Bassetes per a les nits d’estiu

Enguany, de manera excepcional, la Cantada d’Havaneres es trasllada a este escenari

La Regidoria de Cultura ha programat, un any més, activitats per a les nits d’estiu en el parc de les Bassetes, a les Marines. Sota el cartell “Cultura a les Bassetes”, s’hi celebraran al parc actuacions musicals i sessions de cinema per a un públic familiar, tots els dimecres, entre el 20 de juliol i el 24 d’agost.

En el plànol musical, la programació es centra en músiques populars i tradicionals. Arranca el 27 de juliol amb la XXIII Cantada d’Havaneres, que enguany, de manera excepcional, abandona l’escenari tradicional del port per a traslladar-se a les Bassetes i estarà protagonitzada pel grup L’Espingari, de Montcada i Reixac (Barcelona). Nascut l’any 1982, fou apadrinat per Núria Feliu. El seu repertori inclou havaneres tradicionals, modernes i de composició pròpia, cançó de taverna i ritmes mediterranis. Amb deu discs enregistrats, L’Espingari ha recol·lectat nombrosos premis i distincions al llarg de la seua dilatada carrera.

El 3 d’agost, el públic gaudirà de les músiques tradicionals de Moçambic amb l’actuació de Childo Tomás, en formació de quartet, presentant el projecte Nhamirre. I tancarà la part musical de “Cultura a les Bassetes” la xaranga Toca’t un ou, amb la seua música de sarao i festa, el dia 17 d’agost.

Quant a les sessions de cinema, s’han programat les pel·lícules Mars Attacks!, dirigida per Tim Burton (20 de juliol), A todo tren. Destino Asturias, de Santiago Segura (10 d’agost) i Monty Python. Los caballeros de la mesa cuadrada, dirigida per Terry Jones i Terry Gilliam (24 d’agost).

Totes les activitats de “Cultura a les Bassetes” començaran a les 22.30 hores.

Cine Vora Mar

La programació cultural d’estiu inclou també les sessions de Cine Vora Mar, a la platja del Raset.

Tots els diumenges, del 24 de juliol al 28 d’agost, a les 22 hores, es projectaran pel·lícules per a un públic familiar.

Comèdia, aventures, romanç i acció es donaran cita en la pantalla del Cine Vora Mar per a disfrutar de la màgia del cinema a l’aire lliure, en un entorn privilegiat.

Altres notícies