El bo consum es podrà adquirir a partir del 4 de novembre per comprar a més de 40 establiments

La llista d’establiments deniers adherits al programa del bo consum ascendeix fins als 45 comerços. Els ciutadans podran comprar els bons consum a partir del divendres 4 de novembre, caducant aquests el dissabte 19 de novembre –data de finalització de la iniciativa-.

Els bons es compraran en línia a la pàgina web bonsconsum.denia.es. La llista, que es pot consultar al mapa virtual a la pàgina, és la següent:

• AUTOESCUELA MÁS FÁCIL
  • BAGIT (les dues tendes)
  • BOUTIQUE PEOPLE
  • CALZADOS MARSAL 1 y 2
  • CARMEN COLLECTIONS (les dues tendes)
  • CELIA
  • CELLER LES FRESES
  • CENTRO ESTETICA CARMEN JIMIENEZ
  • CHARMING
  • COQUETA
  • DEFANGCUIT CERAMICA
  • DEFINITEL TELECONCEPT (Tienda Orange)
  • DELAMAR ÓPTICS & AUDIO
  • ESPORTS COLAU
  • HOSTELBE
  • INSPIRA ESTÉTICA
  • KONFORT SUEÑOS (les dues tendes)
  • LA SELLA GOLF
  • TORRES CALÇATS
  • UTOPIA
  • ZAPAS

Com s’adquireix el bo consum?

Els usuaris interessats hauran de fer-ho a través de la pàgina bonsconsum.denia.es

1. Registrar-se amb el DNI, NIE o passaport.
  2. Comprar els bons (un màxim de tres; cada un per un valor distint).
  3. Es rebrà un correu electrònic amb un codi QR, que s’haurà de presentar en l’establiment on es realitze la compra.

No es poden adquirir diferents bons del mateix import; és a dir, un usuari no pot comprar dos bons de 10 euros, en canvi, si pot comprar un bo de 10 euros i un de 40 o 100, per exemple. El nombre màxim de bons per persona són tres.

Els bons tenen un valor de 20, 40 i 100 euros; el comprador pagarà la mitat del bo, és a dir, 10, 20 i 50, respectivament, l’altra part la sufraga la Regidoria de Comerç. Es vendran bons fins a esgotar el pressupost total: 150.000 euros.