Música, tallers, balls i animació per festejar el Dia de la Infància a Dénia

Per primera vegada es dona veu als joves d’entre 12 i 18 anys mitjançant una sessió de ‘micròfon obert’.

Les Regidories de Joventut, Benestar Social  i Cultura han col·laborat en organitzar, amb motiu del Dia de la Infància i l’Adolescència, una programació carregada d’activitats per a joves i xiquets d’entre 0 i 18 anys. Serà el dissabte 19 de novembre, a la plaça Jaume I.

Les activitats començaran amb una batucada inclusiva de Monbloc (Associació Xàrcia-Fent Sinèrgia) . En la part enjardinada del parc es col·locaran dos escenaris. Al primer, a les 11:30 hores, es sentiran les veus del cor infantil i juvenil ‘EnCantem’. Més tard, a les 12 hores, la companya ‘Epi epi A!’ contarà el conte ‘Som aquí’. Alhora, en el segon escenari, actuaran la muixeranga de la Marina Alta i Dianium Dansa al so de la dolçaina i el tabalet de Canya Badà, acompanyats per la proposta artística de l’Associació d’Artistes de la Marina Alta (ADAMA).

A partir de la una de la vesprada, al primer escenari, oferirà un espectacle de dansa l’agrupació La Marina Lindy Hop. Mentre que al segon escenari s’impartirà un taller de cuina saludable.

Totes aquestes activitats estan pensades per al públic més menut i són tallers en els quals es podrà participar de forma lliure.

Les activitats continuen durant la vesprada per a un públic més juvenil –entre els 12 i els 18 anys- amb tallers per a tots i totes. De les 17 a les 20 hores, tindran lloc tres tallers: slackline (joc d’equilibri en una cinta tensa), balls urbans i parkour (activitat de cabrioles a l’aire al carrer). Alhora, començarà un joc d’escape room (joc d’enginy on l’objectiu es resoldre un misteri) a les 16 hores; hi haurà vàries tandes de joc i es podrà participar inscrivint-se en Joventut. Per als més creatius, a partir de les 18 hores s’impartirà un taller de gorres personalitzades. A la mateixa hora, s’instal·larà una barra de còctels sense alcohol.

Per a finalitzar, l’organització habilitarà un escenari obert en el qual els joves podran cantar, ballar o simplement parlar, de les 18 a les 21 hores. Les persones o grups que vulguen participar hauran de realitzar la inscripció cridant al telèfon 665 500 772.

A més, durant tot el dia, l’equip de dinamitzadors “Somos educación y ocio” oferiran entreteniment per a menuts i adolescents amb pintacares i jocs.

La celebració continuarà el diumenge 20 amb activitats al riurau de Jesús Pobre. De 10 a 11:30 hores es repartirà un esmorzar saludable. Mentrestant, menuts i joves podran gaudir d’un rocòdrom amb tirolina.

Com a Ciutat amiga de la infància, Dénia té un compromís amb els més joves. L’objectiu d’aquestes activitats és remarcar el paper actiu dels xiquets i joves en la societat deniera.

Música, tallers, balls i animació per festejar el Dia de la Infància a Dénia

Altres notícies