Marató de donació de sang a Dénia

Hui dimecres, 25 de setembre, se celebra la Marató de donació de sang de Dénia, organitzada per l’Ajuntament de Dénia en col·laboració amb el Centre de Transfusió d’Alacant. Des de les 9.45 hores, personal del Centre de Transfusió està atenent a la ciutadania que acudix al Centre Social a donar. En la primera part de la jornada, s’han presentat a donar 37 persones, de les quals han pogut fer-ho 34, quatre d’elles, noves donants.

Una xifra bona, però que l’organització espera superar amb escreix, ja que, com ha recordat el regidor de Salut Pública, Rafa Carrió, fan falta 650 unitats de sang diàries (650 donacions) per a abastir els hospitals de la província.

Per este motiu, Carrió ha fet una crida a tota la població resident, i també visitants, perquè acudisquen al llarg del dia de hui a donar. L’horari, recordem, és de 9.45 a 13.30 hores i de 16.45 a 20.30 hores. “Donar sang és donar vida. Es tracta d’un gest molt solidari i amb molt de cor, com recorda el cartell amb què hem anunciat la marató d’enguany”. I sols cal tindre entre 18 i 65 anys, pesar més de 50 quilos i gaudir d’un bon estat de salut.

El regidor de Salut Pública ha agraït al Centre de Transfusió d’Alacant la implicació en organitzar este esdeveniment i les col·lectes periòdiques que es fan a Dénia. Així mateix, ha donat les gràcies a les empreses i associacions locals que col·laboren amb la Marató, bé donant-li difusió o bé, aportant els regals que se sortejaran entre les persones que vagen a donar.

Marató de donació de sang a Dénia

Altres notícies