Jornades de promoció al congrés internacional de gastronomia Madrid Fusión

El congrés internacional de gastronomia Madrid Fusión celebra hui la segona jornada. Turisme de Dénia, representat per l'alcalde i regidor de Turisme, Vicent Grimalt, i personal del departament, i l'Associació d'Empresaris d'Hostaleria i Turisme de la Marina Alta (Aehtma), amb la seua presidenta, Cristina Sellés, al front, estan presents en esta cita participant des de l'àrea de destinacions gastronòmiques de Saborea España.

Ahir, en la presentació dels productes de les rutes Saborea España, Dénia va contribuir amb una degustació de les coques tradicionals del Grupo Cidoncha.

Hui se celebra la Ruta de Tapes Saborea España i la nostra ciutat participa amb dos creacions de Fernando González i José Bañuls, xefs del Grupo El Raset. Per a l'ocasió, han preparat tapes de Tartar de mero amb llet d'ametles, cítrics, fenoll adobat i rosquilleta i Brandada de cavalla amb pericana a la nostra manera, taronja i brots de pésols.

Demà dimecres, Dénia i la Marina Alta estaran representades pel Celler Les Freses, de Jesús Pobre, que oferirà un tast del seu moscatell sec en l'esdeveniment "Les begudes de les Rutes Saborea España".

A més, en l'espai "Moments dolços", es poden paladejar dolços tradicionals de la nostra zona com la coca d'ametlla, bescuit de taronja, pastís de carabassa i xocolate i coca Maria.

Jornades de promoció al congrés internacional de gastronomia Madrid Fusión