La Regidoria de Polítiques del Major convoca un concurs de contes i relats curts

La Regidoria de Polítiques del Major ha convocat el 1r concurs de contes i relats curts per a persones majors amb l’objectiu de “potenciar-ne la lectura i la creativitat”, en paraules de la regidora de l’àrea, Elisabet Cardona.

Esta primera edició es llança de manera experimental per a persones majors de 60 anys que siguen alumnes de les Aules de la Tercera Edat de Dénia o sòcies de la Llar del Jubilat de la ciutat. Si la convocatòria desperta l’interés de persones majors que no tinguen relació ni amb les Aules ni amb la Llar del Jubilat, la regidoria ampliarà l’espectre de participants en la propera edició per a poder incloure-les, ha assegurat Cardona.

La temàtica de les obres és lliure i es poden escriure en llengua castellana o valenciana. L’extensió màxima dels escrits serà de quatre fulls, escrits en ordinador a una sola cara en lletra Arial de 12 punts.

Les obres presentades a concurs s’han de lliurar en l’Oficina del Major situada al Centre Social,  entre el 17 de febrer i el 8 de maig de 2020.

Les bases estableixen tres premis: un primer, valorat en 150 euros i patrocinat per Carrefour; el segon, amb un valor de 100 euros i patrocinat per Radio Dénia Ser, i un tercer consistent en la matrícula anual gratuïta per a dos tallers de les Aules de la Tercera Edat del curs 2020/2021.

El nom de les persones guanyadores es farà públic en un acte que se celebrarà el 5 de juny, a les 18 hores, en la sala d’oci del Centre Social. Seguidament, es lliuraran els premis.