Reunió amb representants del Cercle Empresarial de la Marina Alta

Dins de la ronda de trobades periòdiques amb les associacions empresarials de la ciutat, l'alcalde, Vicent Grimalt, i els regidors de Territori, Maria Josep Ripoll; Serveis Econòmics, Paco Roselló; Comerç, Sandra Gertrúdix; i Governació, Javier Scotto, s'han reunit aquest matí amb els representants del Cercle Empresarial de la Marina Alta (Cedma).

Des de l'equip de govern s'ha informat l'entitat dels avanços en matèria d'ajudes a la reactivació econòmica que es van abordar ahir a la comissió interdepartamental de seguiment de la crisi de la COVID-19.

L'alcalde ha destacat que la comunicació amb el Cedma "ha sigut fluïda des del principi de la crisi i continua sent-ho" i ha agraït la col·laboració i comprensió del sector "en aquests moments complicats".

Reunió amb representants del Cercle Empresarial de la Marina Alta