Dénia revalida les banderes blaves de les seues platges i ports esportius

Dénia ha obtingut bandera blava per a sis de les seues platges, revalidant el reconeixement obtingut l'any passat. Han sigut distingides amb el guardó les platges de les Bovetes, les Deveses, les Marines, Marineta Cassiana, Molins i Punta del Raset.

Així mateix, en la categoria de ports, reben bandera blava el Reial Club Nàutic i Marina de Dénia.

El regidor de Platges, Pepe Doménech, ha rebut amb satisfacció la notícia, "que avala el bon resultat del treball realitzat a les platges de Dénia després del pas dels temporals de setembre de 2019 i la borrasca Gloria del mes de gener". Doménech afig que, a més, s'ha anat esmenant tot allò que Adeac, l'entitat que gestiona els guardons, ens ha anat sol·licitant, "com pintar de blau els accessos que delimiten les platges accessibles, tal com s'aprecia en la vorada que transcorre paral·lel a la platja Punta del Raset".

Dénia revalida les banderes blaves de les seues platges i ports esportius