La fase de votació de propostes per als pressupostos participatius de 2021 comença hui

Fins al 9 d’agost, la ciutadania pot triar les actuacions que l’ajuntament executarà l’any vinent amb una inversió prevista de 300.000 euros

El procés dels pressupostos participatius de 2021 inicia hui, 22 de juliol, la fase de votació de les 15 propostes validades pels tècnics municipals d’entre el total de 64 presentades. Fins al 9 d’agost, qualsevol persona empadronada a Dénia i major de 18 anys podrà votar la seua opció en la pàgina web de Participa Dénia (www.participadenia.es). Les accions més votades en esta quarta edició dels pressupostos participatius s’executaran durant l’any 2021 amb el pressupost de 300.000 euros que hi destinarà l’Ajuntament de Dénia.

Les propostes candidates són:

1. Renovació del paviment del passeig de la Marineta Cassiana
  2. Enllumenat públic en punts del Montgó que representen actualment un perill per a vianants i cotxes
  3. Substitució de lluminàries als carrers Nou, Sant Antoni i Desemparats per altres de tecnologia led
  4. Canvi de lluminàries actuals de la CV-725 per unes altres de tecnologia led
  5. Renovació de les voreres de la plaça de Jaume I
  6. Canvi de les lluminàries dels carrers de Patricio Ferrándiz i de Sagunt per unes altres de tecnologia led
  7. Recuperar la vorera en carrer del Rap de les Marines
  8. Asfaltat del camí del Saladar
  9. Parc de gossos en les Marines
  10. Marquesines en les parades d’autobús de la urbanització La Alberca de les Marines.
  11. Tirolines infantils al bosc de Diana
  12. Renovació de voreres als carrers de les Marines, Hort, Alberto Sentí, Escullera i Dr. Fleming del barri de Baix la Mar.
  13. Il·luminació de la façana principal de l'ajuntament amb tecnologia led
  14. Soterrament dels contenidors del fem en el nucli històric, al carrer de Magallanes
  15. Renovació de voreres en la plaça de Jorge Juan