Dispositiu especial de la Policía Local de Denia per a l'inici del nou curs escolar

Amb motiu del començament del curs 2020-2021, des de hui dilluns, 7 de setembre, i durant la primera setmana de classe, la Policia Local, en coordinació amb l'Agent Tutor, el departament d'educació viària, la Regidoria d'Educació i els centres docents, estarà present a les entrades dels col·legis i instituts.

S'hi destinaran un total de 27 agents per torn diari, per a controlar-hi el trànsit i els accessos, evitar-hi aglomeracions i ajudar en l'entrada esglaonada, ordenada i segura.

A més, la Policia Nacional es sumarà a l'operatiu controlant les zones de més afluència, com la plaça de Jaume I.