L'Ajuntament de Dénia no organitza enguany les lligues esportives escolars com a mesura preventiva davant la situació sanitària

L'Ajuntament de Dénia no organitzarà enguany les lligues esportives escolars com a mesura preventiva davant la COVID-19. Aquesta decisió ha sigut acordada per les regidories responsables, Esports, Sanitat i Educació.

Segons ha assenyalat el regidor d'Esports, Raúl García de la Reina, "una vegada valorada la situació actual i els protocols estrictes que s'apliquen a les escoles per a evitar els contagis, hem considerat que el desenvolupament de les lligues escolars locals (on participen xiquets i xiquetes de Primària) podria comprometre l'efectivitat de les mesures de seguretat que es segueixen als centres", en fomentar els contactes extraescolars entre l'alumnat que a classe es manté distribuït en els anomenats 'grups bombolla'.

D'una altra banda, Dénia no participarà tampoc en les competicions comarcals fins al mes de gener, quan es tornarà a valorar la situació per a decidir reprendre o no l'activitat esportiva escolar.

El regidor ha agraït "la comprensió i col·laboració de la comunitat educativa i dels clubs esportius de la ciutat".