Les reunions amb els regidors de barri tornen a ser presencials a partir del mes d’octubre amb límit d’aforament i mesures de prevenció sanitària

Les reunions amb els regidors de barri, suspeses arran de la crisi sanitària, es reprenen al mes d’octubre amb algunes novetats introduïdes per a garantir les mesures de prevenció i seguretat de les persones enfront de la COVID-19. La majoria de les trobades canvia la seua ubicació original i passen a celebrar-se en tres espais municipals on es pot garantir la distància interpersonal: el Centre Social, Llunàtics i la Casa de Cultura. A més, l’aforament queda limitat a un màxim de 33 persones en Llunàtics, 132 en la Casa de Cultura i 19 persones al Centre Social. L’accés a les reunions sols es podrà fer amb mascareta,  es traçaran itineraris d’entrada i eixida i la distribució dels participants es farà observant la distància interpersonal de seguretat marcada per les autoritats sanitàries.

Per últim, amb l’objectiu que totes les persones que no hagen pogut acudir a les reunions de barri plantegen les seues preguntes, dubtes o suggeriments, l’últim dimecres de mes, a les 20 hores, l’alcalde, Vicent Grimalt, parlarà en directe amb la ciutadania a través de Facebook Live.

El calendari de reunions per al mes d’octubre és el següent:

Baix la Mar- Darrere del Castell

Cristina Morera - 20 h - Llunàtics - Dilluns 5