Jornada de donació solidària al Centre Social de Dénia

El Centre de Transfusió de la Comunitat Valenciana, amb la col·laboració de l'Ajuntament de Dénia, ha organitzat el dijous 17 de setembre una jornada de donació solidària al Centre Social. L'horari de la col·lecta és de 9.45 a 13.30 hores i de 17 a 20.30 hores.

En aquesta nova jornada de col·lecta s'espera rebre una bona resposta de la ciutadania de Dénia, que en cada convocatòria demostra la seua solidaritat. I així ho avalen les xifres facilitades pel Centre de Transfusió. Durant el passat any, es van registrar en les successives col·lectes celebrades a Dénia 1.081 donacions. En el que portem de 2020, el total de donacions a la ciutat és de 767, el que es tradueix en un increment del 7,3% de l'índex de donació respecte del mateix període de l'any anterior.

Un gest molt necessari si es té en compte, segons les dades de Centre de Transfusió, que la província d'Alacant necessita diàriament 250 unitats de sang per poder cobrir la demanda sanitària existent, sobretot per a serveis com Oncologia o Urgències.

Des de l'organització s'espera que els resultats de la col·lecta del proper 17 de setembre contribuïsquen a aquesta progressió ascendent de nombre de donacions.

Es recorda que per a ser donant de sang es requereix tenir entre 18 i 65 anys i pesar més de 50 quilograms.

Jornada de donació solidària al Centre Social de Dénia