Dades de la jornada solidària de donació de sang en el Centre Social

El Centre Social de Dénia va acollir ahir una jornada solidària de donació de sang organitzada pel Centre de Transfusió de la Comunitat Valenciana en col·laboració amb l’Ajuntament de Dénia. Al llarg del dia van acudir a donar 86 persones. Finalment, el nombre de donacions efectives va ser de 76, de les quals 7 van ser de persones que donaven sang per primera vegada.

El Centre de Transfusió de la Comunitat Valenciana i l’Ajuntament de Dénia agraeixen la solidaritat dels donants i emplacen a la ciutadania a la pròxima col·lecta, que se celebrarà el 29 de setembre, en la seu de l'assemblea local de la Creu Roja, de 17 a 20 hores.

Dades de la jornada solidària de donació de sang en el Centre Social