Exposició de fotografies de Maria Moldes i Júlia Pontés al carrer del Marqués de Campo

Festival Ojos Rojos

L’alcalde, Vicent Grimalt, i el regidor de Cultura, Raúl García de la Reina, han assistit este migdia a la inauguració de les dos exposicions instal·lades al carrer del Marqués de Campo amb motiu de la celebració del II Festival internacional Ojos Rojos de fotografia espanyola i llatinoamericana.

Les exposicions que es podran vore al carrer Campo fins al 24 d’octubre són Bloop, de María Moldes, i Paisajes transitorios, de Júlia Pontés.

En la segona edició del festival, que organitza l’associació Arteria Urbana i patrocina l’Ajuntament de Dénia, entre unes altres institucions, es podrà gaudir de 13 exposicions. Estes mostres fotogràfiques donaran una visió global del que es fa en el món de la fotografia a Espanya i Llatinoamèrica. Com en l’anterior edició, el nucli principal de totes les exposicions està a Xàbia, seu principal del festival, que enguany s’ha estés a les poblacions de Dénia, Pedreguer i València.