El Festival de circ contemporani Circarte torna a Dénia

La Fundació Salom Sabar i l’Ajuntament de Dénia col·laboren per tercer any consecutiu amb l'organització per a portar a la ciutat part de la programació

El Festival Circarte, que celebra enguany l’11a edició, se celebra del 16 al 25 d'octubre en sis municipis de la província d'Alacant. A Dénia el festival arriba la vesprada del 24 d'octubre amb dos espectacles de circ contemporani.

Una de les principals motivacions per a la realització del festival a Dénia és el suport al sector cultural, greument afectat per la crisi de la COVID 19, alhora que oferir a la ciutadania una proposta d'oci cultural diferent i de gran qualitat amb totes les garanties de seguretat. Des de l'organització del festival i el propi ajuntament es prendran totes les mesures requerides per a garantir la seguretat col·lectiva, entre altres, la reducció i control d'aforaments, la presa de temperatura, l'ús de mascareta i la distància interpersonal de seguretat entre el públic assistent.

El primer dels espectacles de la vesprada serà The Silly World Walkers, que tindrà lloc al carrer de la Via, a les 18 hores. Es tracta de la primera coproducció del Festival Circarte, que enguany aposta especialment pel suport a la creació local, i on podrem veure diferents tècniques de circ com a acrobàcia, malabars, manipulació d'elements, teatre físic i música en directe. L'espectacle s'oferirà de manera gratuïta amb reserva anticipada d'invitacions a través de la web del festival.

A continuació, l'auditori del Centre Social oferirà l'espectacle Els viatges de Bowa de la companyia La Gata Japonesa, on tornarem a veure a l'acròbata Elena Vives, qui ja va participar en el festival en 2018, en aquesta ocasió amb el seu primer espectacle en solitari, que inclou acrobàcia aèria, màgia, manipulació d'objectes i equilibris. Les entrades tenen un preu de 5 euros i es poden obtindre a través de la web del festival.

El Festival de circ contemporani Circarte torna a Dénia