L’Ajuntament de Dénia il·lumina la façana de taronja amb motiu del Dia del TDAH a Espanya

L’Ajuntament de Dénia se suma a la celebració del Dia del TDAH a Espanya (27 d'octubre), impulsada a la ciutat per l'Associació TDAH +16 València Dénia. Des d'aquest mateix matí i fins divendres que ve, llueix en la façana principal del consistori una pancarta al·lusiva a la celebració, que vol mostrar la solidaritat amb les persones afectades pel trastorn i els seus familiars.

Així mateix, demà dimarts, 27 d'octubre, a partir de les 20 hores, la façana de l'ajuntament s'il·luminarà de color taronja per a donar major visibilitat a la campanya de sensibilització sobre el TDAH.