Confiscat el material i les captures de dos pescadors furtius al cap de Sant Antoni

Ahir dimecres, a mitjan matí, el Servei de Guardacostes de Dénia va sorprendre dos persones que aparentment estaven realitzant pesca il·legal en aigües de la Reserva Marina del Cap de Sant Antoni. Després de ser identificades i una vegada realitzada la pertinent inspecció, es va confirmar que portaven equips de pesca submarina i fins i tot captures (dos llobarros, un sard i dos morrudas).

S'hi va alçar acta per a iniciar l'expedient sancionador i es va procedir al decomís dels fusells i els equips de busseig. Les captures van ser també decomissades i lliurades, per al seu aprofitament, al menjador social de l'Església Evangelista de Dénia.

La Reserva Marina del Cap de Sant Antoni es troba actualment en un bon estat de conservació i és un refugi de biodiversitat. Durant els últims anys s'ha aconseguit que veïns, bussejadors, pescadors professionals i navegants s'impliquen en la seua protecció mitjançant la col·laboració de manera activa amb el Servei de Guardacostes de Dénia també en la denúncia i la lluita contra el furtivisme.

Altres notícies