Dos noves subvencions per a modernitzar el sistema de comunicació audiovisual del Mercat de Dénia

L'ajuntament ha rebut dos noves subvencions, de la Conselleria d'Economia Sostenible i de la Diputació d'Alacant, que permetran modernitzar el sistema de comunicació audiovisual del Mercat de Dénia.

La primera, de 16.335 €, el 100% del cost de l'actuació, està emmarcada en la línia d'ajudes de la Generalitat en matèria de comerç, consum i artesania i es destinarà a la implantació i millora d'un sistema de comunicació audiovisual que contribuïsca al foment de les compres i la visibilització de l'oferta del mercat.

S'hi instal·larà megafonia general, amb altaveus en els corredors laterals i la zona central i una sala de control audiovisual. Al centre del recinte, aquesta millora permetrà millorar la sonorització i retransmissió dels esdeveniments promocionals que s'hi celebren coincidint amb el Concurs de la Gamba Roja, el Nadal i unes altres cites assenyalades.

L'ajuda de Diputació, de 5.590 € (el 70% de la despesa subvencionada, que ascendeix a 7.986 €), s'invertirà en la col·locació d'un nou element d'informació digital, una pantalla LED, de 1.900 x 1.600 mm i angle de visió de 160º, en l'accés al mercat per Carlos Sentí.

Aquestes millores s'afigen al canvi de paviment que s'executarà entre octubre i novembre per a modernitzar les instal·lacions del Mercat de Dénia.