Dilluns reobri la biblioteca infantil de la Casa de la Cultura

Dilluns vinent, 20 de setembre, reobri la Biblioteca Infantil de l'Agència de Lectura Rafael Chirbes, ubicada a la planta baixa de la Casa de la Cultura (plaça de Jaume I, s/n).

L'horari d'obertura serà, de dilluns a divendres, de 16 a 20 h, coincidint amb el temps lliure de xiquets i xiquetes posterior a l'horari lectiu, ja que en aquesta zona, els voltants de Jaume I, es concentra una bona part dels centres escolars de la ciutat.

Amb la reobertura de la sala infantil, ampliada aprofitant les obres de l'Espai d'Art Castejón, es completa la posada a disposició del públic de tots els serveis de les Biblioteques de Dénia, en aquest cas com a servei complementari de l'Agència de Lectura Rafael Chirbes, en la segona planta de la Casa de Cultura  (horari de dilluns a divendres, de 9.30 a 13.30 h i de 17 a 20 h).

Dilluns reobri la biblioteca infantil de la Casa de la Cultura