Torna el programa ‘Activitats en família’: cultura, història i excursions per la natura per als matins dels diumenges

El programa ‘Activitats en família’ s’ha posat en marxa un any més per a oferir al públic familiar un conjunt d’activitats gratuïtes, centrades en la cultura per als més menuts, la divulgació històrica i les visites i excursions a l’aire lliure; una proposta que l’Ajuntament de Dénia organitza ininterrompudament des de l’any 2003.

L’objectiu és convertir els matins de diumenge en un moment especial que compartir en família gaudint del teatre, la música, el cine, la dansa, la natura i el patrimoni més pròxim. Els dies festius, com el 12 d’octubre, també s’aprofiten per a programar propostes per a tota la família.

El programa d’enguany compta amb un total de 29 activitats que es desenvoluparan entre octubre de 2021 i juny de 2022. Totes les activitats són gratuïtes per a tots els participants, xiquets i adults.

Per part del Departament de Cultura s’hi han programat 13 activitats: 7 representacions teatrals, 2 de dansa contemporània i 1 de dansa tradicional i 3 de música. Es tracta de companyies de teatre i dansa professionals, per a la programació de les quals s’ha comptat amb la col·laboració del Circuit Valencià de la Generalitat Valenciana i de la Diputació d’Alacant.

Les actuacions musicals estaran protagonitzades, com és habitual, per grups locals: la Banda Juvenil de l’Agrupació Artística Musical de Dénia, alumnat del Conservatori i la Colla de Cànter. També hi participarà el grup Dianium Dansa, amb una dansà a Marquès de Campo.

Pel que fa a les  visites guiades organitzades pel Museu Arqueològic, hi ha previstes 5 eixides relacionades amb el paisatge, el patrimoni i fets relacionats amb la nostra història.

El cine torna també de la mà de la Regidoria de Normalització Lingüística, amb dos projeccions de pel·lícules infantils en valencià al Centre Social.

Les caminades i excursions, 9 en total, les organitza Medi Ambient per a difondre els espais naturals més propers de Dénia i comarca.

D’una altra banda, el fullet de les ‘Activitats en família’ s’ha il·lustrat, una vegada més, amb una creació d’un dissenyador de la Marina Alta; en aquesta ocasió, el dibuixant del Verger Vicent Poquet. El material de difusió del programa també inclou una làmina de l’artista per a pintar.

A més, el programa es completa amb les visites que el grup de teatre Tarannà farà a les escoles de la ciutat per a fer arribar a tots els xiquets i xiquetes les activitats organitzades i convidar-los a anar-hi.

Tota la informació: https://www.denia.net/agenda-denia