Treballs de poda al carrer de Carlos Sentí del 14 al 16 de maig

El departament de Parcs i Jardins  informa que del dimarts 14 al dijous 16 de maig es faran els treballs d’esporgada i manteniment de les jacarandes del carrer de Carlos Sentí, entre el carrer de la Mar i el carrer de Colon, si les condicions meteorològiques no ho impedeixen.

Per poder dur a terme els treballs, es tancarà al trànsit i s’hi prohibirà l’aparcament el carrer de Carlos Sentí per trams, segons el calendari següent:

Dimarts 14 i dimecres 15: tram entre c. la Mar i c. Magallanes, des de les 7 hores del matí fins la finalització dels treballs

Dijous 16: tram c. Magallanes – c. Colon,  des de les 7 hores del matí fins la finalització dels treballs.

Durant els dies de la poda, els vehicles procedents dels carrers de la Mar i del Foramur es desviaran per Cándida Carbonell.

Treballs de poda al carrer de Carlos Sentí del 14 al 16 de maig