Visita a les instal·lacions del Punt de Trobada Familiar de Dénia

La directora general d’Infància i Adolescència, Rosa Josefa Molero, ha visitat esta setmana les instal·lacions municipals on s’ubicarà el Punt de Trobada Familiar de Dénia, acompanyada per l’alcalde, Vicent Grimalt, i la regidora de Serveis Socials, Cristina Morera.

El Punt de Trobada Familiar de Dénia s’ubica al carrer dels Germans Gavilà Ferrer, en uns locals de titularitat municipal que l’Ajuntament de Dénia ha adequat conforme als requisits marcats per la Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives. El consistori denier s’encarregarà també de moblar i equipar els espais, així com del seu manteniment. La Direcció General d’Infància i Adolescència, per al seua part, aportarà el personal especialitzat i l’equipament informàtic del centre.

El Punt de Trobada Familiar és un recurs gratuït que té com a objectiu facilitar el compliment del règim de visites establit en situacions de crisi o ruptura familiar i està atés per un equip multidisciplinar i especialitzat.

Seguint els terminis previstos, el Punt de Trobada Familiar de Dénia començarà a donar servei durant el primer trimestre del 2021.

Visita a les instal·lacions del Punt de Trobada Familiar de Dénia