Nova edició de la fira de l’estoc al carrer de la Via els dies 16 i 17 d'octubre

El cap de setmana del 16 i 17 d'octubre es celebrarà una nova edició de Dénia Stock, la fira 'outlet' del comerç local, on els establiments comercials ofereixen a la clientela descomptes avantatjosos.

Hi participaran 37 comerços de sectors diversos com moda, calcer, joieria, esports o complements, amb estand al carrer de la Via o des dels locals mateixos, al carrer de Diana, Cop i Miguel Hernández.

El dissabte 16, l’horari d’obertura de la fira serà de 10  a 20 h, i el diumenge 17, d’11 a 19 h.