“Dénia Fira Stock” comptarà amb entretingudes activitats per a tots els públics

El mercat de l'oultet “Fira Dénia Stock”, organitzat per la Regidoria de Comerç a través de l'oficina AFIC en Creama, que celebrarà una nova edició el dissabte 6 d'abril, de nou al carrer de Marqués de Campos, porta un dia replet de diverses activitats per a un públic infantil i per a famílies. Des de jocs, fins a un taller sobre posidònies, passant per un maquillatge i fins a discoteca infantil, és l'àmplia i gratuïta oferta que l'Ajuntament de Dénia ha organitzat per a tots els públics per a acompanyar a la Fira.

Taller sobre posidònies

Les activitats del matí, que seran en el següent horari d'11.30 hores a 14.00 hores, inclouen jocs de taula variats i jocs creatius (d'11.00 a 12.00, mitja hora extra), un taller d'educació ambiental sobre les posidònies (de 12.00 a 13.00), o un maquillatge de fantasia (de 13.00 a 14.00). Respecte al taller sobre les posidònies, es tracta de la realització d'un mòbil penjant amb esta planta aquàtica, que podem trobar en la mar Mediterrània, per a poder-lo penjar i decorar la casa. A més, el taller anirà acompanyat d'una xicoteta xarrada introductòria sobre la posidònia oceànica que ens trobem a les platges de Dénia.

Taller de mandales

Quant a les activitats que tindran lloc la vesprada del 6 d'abril, en el següent horari de 17.00 hores a 20.00 hores, comprenen des d'uns jocs tradicionals alacantins (de 17.00 a 18.00), fins a un taller de mandales (de 18.00 a 19.00). Els mandales són representacions simbòliques espirituals i rituals del macrocosmos i el microcosmos, utilitzades en el budisme i l'hinduisme. El taller començarà amb una meditació guiada, per a estimular la creativitat i la imaginació, després de la qual cosa s'ensenyarà a donar un massatge de mans amb crema natural. La jornada es tancarà amb una discoteca infantil que tindrà lloc de 19.00 hores a 20.00 hores.

Fira Dénia Stock

Dissabte que ve 6 d'abril, la fira obrirà al públic de 10.00 hores a 21.00 hores, i els comerços locals participants, portaran els seus productes als estands instal·lats al carrer de Marqués de Campos, excepte Amadeo Home, que oferirà els seus articles des de la seua pròpia botiga, al carrer de Diana. “Esta fira permet als comerços inscrits”, com ha destacat María José García, la regidora de Comerç, “vendre productes en estoc, de les últimes edicions a un preu molt rebaixat, i així mateix, els compradors troben i adquirixen productes a uns preus més reduïts”.

Trenta-sis establiments participaran en esta nova edició de la Fira de l'oultet. Des de moda fins a electrònica, passant per articles esportius, calçat o llenceria, fins a productes d'alimentació, “Fira Dénia Stock” reunix una varietat inigualable d'articles per a tots els gustos i totes les necessitats, a uns preus amb grans descomptes.

“Dénia Fira Stock” comptarà amb entretingudes activitats per a tots els públics