L'Ajuntament rep als equips inclusius de futbol base després dels seus grans triomfs

L'alcalde de Dénia, Vicent Grimalt, i el regidor d'Esports, Valen Alcalà, van oferir ahir a la vesprada una recepció en l'Ajuntament als equips inclusius “A” i “B” de Futbol Base Dénia i Fundació Baleària, campions de lliga en la segona i tercera categoria respectivament, en la Lliga Inclusiva de la Comunitat Valenciana, després de les jornades disputades a Xirivella.

Els jugadors de tots dos equips, al costat dels seus respectius entrenadors, van rebre de mans del regidor d'Esports un diploma de reconeixement pels grans èxits aconseguits esta temporada. “Este doble triomf no sols subratlla l'èxit esportiu del FB Dénia-F. Baleària sinó també reforça l'impacte positiu de l'esport inclusiu en la nostra societat. Heu demostrat ser verdaders campions dins i fora del camp, inspirant a tots amb la vostra passió i perseverança”, destaque Vicent Grimalt.

Triomfs dels equips

“Els assoliments que heu aconseguit són impressionants. Els equips inclusius de l'Escola Municial de Fubtol i la F. Balearia heu demostrat molta destresa i cohesió en el camp, portant-vos a casa els títols i donant exemple en una emocionant competició”, va comentar Valen Alcalà.

L'equip "A", sota la direcció de Toni Rodríguez, després d'haver guanyat la lliga inclusiva de segona divisió, ascendix a primera. L'equip "B", dirigit per Javi Signes, ha fet el propi en la tercera divisió i pujarà a segona divisió. A més, el porter de l'equip "B" ha sigut el menys golejat. Els equips "A" i "B" de l' Escola Municipal de Futbol, amb el patrocini de la Fundació Baleària, són els únics de la província d'Alacant que han participat en la competició.

“Però estes victòries”, va declarar l'edil d'Esports, “no sols representen el talent i la dedicació de vosaltres com a jugadors, també la gran faena i l'habilitat dels vostres entrenadors. A més dels assoliments de l'equip, també m'agradaria destacar a Pascual Mut, com a porter menys golejat de la Tercera Divisió”.

Per a finalitzar, l'alcalde i el regidor d'Esports, van felicitar a tots els jugadors, entrenadors, famílies i aficionats que han contribuït a fer possible estos triomfs. “Des d'ací, continuarem donant-vos suport i ajudant-vos. El 3 de desembre, dia mundial de les persones amb discapacitat, que celebrarem la jornada de lliga a Dénia: l'esport inclusiu no és un projecte puntual. L'esport inclusiu ha arribat per a quedar-se i en esta línia continuarem treballant”, ha conclòs Alcalà.