Creama Dénia ofereix el nou programa 'Operacions auxiliars en l'organització d'activitats i funcionament d'instal·lacions esportives'

L'únic d'aquesta especialitat a nivell autonòmic

Creama Dénia impartirà aquest curs 2021-2022 un nou Programa Formatiu de Qualificació Bàsica (PFQB), l'especialitat en "Operacions auxiliars en l'organització d'activitats i funcionament d'instal·lacions esportives", l'únic PFQB d'aquestes característiques a nivell autonòmic.

Aquest programa formatiu està adreçat a joves d'entre 16 i 21 anys als quals els atrau l'àmbit esportiu, que no tinguen el títol de Secundària ni estiguen ja treballant. Com tots els PFQB, a més de la formació teòrica l'alumnat podrà realitzar pràctiques en empreses.

A més, Creama Dénia manté els programes habituals d'"Activitats auxiliars de comerç", "Activitats auxiliars de suport a vaixell en port" i "Activitats auxiliars de conservació i millora de muntanyes".

Els quatre programes s'inicien a finals de setembre i acaben a mitjan juny de 2022. L'horari de les classes és de 8.30 a 14 hores, de dilluns a divendres.

Les places estan limitades a 15 alumnes per programa.

A les oficines de Creama Dénia, al carrer del Nou d'Octubre, es pot formalitzar la matrícula i aconseguir més informació.