Acords del ple extraordinari

Este migdia s’ha celebrat un ple extraordinari a l’Ajuntament de Dénia en el qual s’han aprovat els punts següents:

1.- Un reconeixement extrajudicial de crèdits, el quart de 2022, per import de 59.624,08 euros per al pagament de factures de l’exercici 2021 que han arribat al consistori en 2022. Aprovat per unanimitat.

2.- L’aprovació inicial de la modificació del Reglament Orgànic Municipal de l’Ajuntament de Dénia que inclou, segons ha assenyalat el regidor de Recursos Humans, Paco Roselló, la possibilitat de poder anomenar al primer o primera tinent/a d’alcalde vicealcalde o vicealcaldessa; regula el debat de l’estat del municipi i també el règim de precs i preguntes del públic al ple. Esta modificació s’exposarà al públic durant 30 dies hàbils des de la publicació en el Butlletí Oficial de la Província abans de la seua aprovació definitiva. El punt ha sigut aprovat per majoria amb els vots afirmatius de PSPV, Compromís, PP i Ciudadanos i l’abstenció de Gent de Dénia.

3.-  Adhesió al conveni tipus de la Generalitat per a la incorporació de personal funcionari propi en l'Oficina XALOC. Es tracta de la incorporació a l’Oficina Xaloc de Dénia d’un arquitecte que col·labore en l’elaboració dels plans de rehabilitació, ha explicat el regidor d’Habitatge, Óscar Mengual. La contractació seria fins a febrer de 2024 i la Conselleria d’Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica assumeix les despeses del sou d’este tècnic. El punt ha sigut aprovat per unanimitat.

4.- Conveni amb la Generalitat pel qual s’instrumenta la subvenció nominativa prevista en els pressupostos 2022 per al finançament de les inversions del futur campus universitari de ciències gastronòmiques. Concretament es tracta que, des de la subvenció assegurada per la Generalitat, es paguen 1,8 milions d’euros per a la rehabilitació de la casa de Torrecremada, seu del campus, l’import total de la qual ascendeix a 2,5 milions d’euros. El punt s’ha aprovat per unanimitat.

5.- Rectificació d’errors en la sol·licitud d'inclusió d'obres locals dins de la convocatòria de subvencions d'infraestructures i assistència a municipis Pla +Cerca 2022. Aquest punt es tracta de dur a terme una rectificació i incloure el projecte de rodona en el camí de l’assagador de Santa Llúcia cruïlla amb el camí del Merle que l’Ajuntament de Dénia projecta executar amb els fons d’ajuda del Pla+Cerca 2022 en la  línia d’actuació “pavimentació de vies públiques” i no en la que es va presentar originàriament. El ple de la Corporació ha aprovat el punt per unanimitat,

Acords del ple extraordinari