L'Ajuntament de Dénia llança una enquesta dirigida a les famílies de Dénia  com a part del treball de diagnòstic que s’està fent sobre la situació de les famílies amb fills i filles de menys de 14 anys amb l’objectiu de dissenyar un pla d’actuacions per atendre les seues necessitats, afavorint la corresponsabilitat i la reinserció laboral després de la pandèmia.

L’enquesta es troba en l’enllaç https://participadenia.es/Participa?_id=62a1977f47b338318caa1c74&locale=va i pot emplenar-se fins al pròxim 30 de juny.

La realització del diagnòstic i el pla d’actuacions és el primer pas per a la consecució del Pla Corresponsables del Ministeri d'Igualtat, a les subvencions del qual s’ha acollit també l’Ajuntament de Dénia.

Aquesta primera tasca servirà per descobrir quins són els millors serveis de cura professional i de qualitat per a xiquetes, xiquets i adolescents que pot prestar el municipi, sempre en edificis i espais públics, junt amb altres actuacions i programes que busquen millorar la coresponsabilitat.

Atenent que la corresponsabilitat afecta a tots els aspectes de la vida, l’enquesta busca conèixer i poder atendre les vertaderes necessitats de les famílies de Dénia amb fills i filles amb menys de 14 anys tenint en compte el benestar dels xiquets i xiquetes, la igualtat d’oportunitats laborals i formatives i el repartiment equitatiu de tasques domèstiques i cures. Fomentant que tots els membres de la família puguen gaudir dels seus drets i contribuir a la no sobrecàrrega de les persones grans.