L’Ajuntament de Dénia ha finalitzat les actuacions de millora del paviment del Montgó amb l’asfaltat i la instal·lació de reductors de velocitat

Han acabat les intervencions per a la reparació de l’asfaltat de diferents zones del Montgó aquest dilluns. El projecte de reparació contemplava quatre actuacions d’asfaltatge al camí de Coll de Pous i la instal·lació de quatre reductors de velocitat en el camí de l’Assegador de la Plana.

El projecte pretén reparar “el paviment en mal estat, les zones enfonsades i molt clivellades”, zones deteriorades pel “pas del temps i per la defectuosa reposició del paviment en l’execució de rases”. Un dels motius per dur a terme les accions d’asfaltat era regularitzar un ferm desigual a conseqüència de les diverses obres realitzades durant els anys amb relació al clavegueram. La necessitat de reductor de velocitat va ser informada pel veïnat, i aprovada per la Policia Local, després de ser valorada en el terreny.

L’adjudicació es va realitzar per Junta de Govern el 17 de febrer per un import de 95.529 euros (IVA inclòs) a l’empresa PAVASAL.

Estat del paviment abans de les actuacions